Co dělat, když nefunguje Cardman?

Vážení cestující,

CardmanPMDP a.s. zaznamenaly v poslední době několik případů, kdy odbavovací zařízení ve vozidle cestujícímu při nákupu jízdenky z Plzeňské karty tuto jízdenku nevydalo. Pro tyto případy jsme pro Vás připravili postup, jak uvedenou situaci řešit.
Odbavovací zařízení ve vozidle je několikrát denně kontrolováno řidičem, zda správně tiskne a v případě zjištění závady je vyměněno za bezvadné i během dne. K nevyjetí jízdenky dochází jak z důvodu poškození vandaly, tak z technických příčin které jsou nyní analyzovány.  Naši odborníci na odstranění příčin těchto technických problémů intenzivně pracují společně s výrobcem tohoto zařízení, firmou Mikroelektronika. Připravuje se i úprava odbavovacích zařízení, která bude takové situace do budoucna minimalizovat.

 

Postup při poruše Cardmanu (terminálu odbavovacího systému ve voze):


1) cardman nereaguje na pokyny na klávesnici nebo na kartu:

- zakupte jízdenku u druhého cardmanu ve voze

2) transakce je provedena, částka za jízdné je odečtena, ale přístroj nevydá jízdenku:

- pokud plánujete jízdenku použít pouze pro jednu jízdu, není nutné kupovat další jízdenku, pracovník přepravní kontroly disponuje prostředky na ověření funkčnosti cardmanu, pokud cardman jízdenky nevydává a je zaznamenána transakce na kartě, bude záznam uznán jako platná jízdenka

- pokud plánujete jízdenku použít pro přestup, po nastoupení do dalšího vozu zakupte novou jízdenku a nevydanou jízdenku reklamujte

Pokud to umožňuje obsazení ve voze, oznamte nefunkčnost cardmanu řidiči, s řidičem komunikujte, pouze když vůz stojí v zastávce.

Reklamaci na funkčnost odbavovacího systému je možné podat:

- osobně v zákaznickém centru PMDP a. s., Denisovo nábřeží 12, Plzeň, otevírací doba Po – Pá: 8 – 18 hod.
- písemně na adresu: PMDP a. s., Denisovo nábřeží 12, Plzeň
- emailem na adresu: pmdp@pmdp.cz
- pomocí formuláře na www.pmdp.cz (pod záložkou „Stížnost“)
- telefonicky Po - Pá 8 – 14 hod. na čísle 378 037 531 nebo 378 037 532

V reklamaci uveďte:

- jméno a příjmení
- kontaktní údaje
- číslo karty, kterou byla reklamovaná transakce provedena
- datum a čas reklamované transakce
- upřesňující informace (co reklamujete, číslo linky, číslo vozu)