Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Beru na vědomí Další informace
Tento formulář lze použít pouze pro níže uvedené reklamace, které lze vyřešit elektronickou cestou a nevyžadují osobní návštěvu v Zákaznických centrech PMDP. Pro reklamace SMS jízdenky použijte samostatný reklamační protokol.
Přílohy (povolené typy souborů: PDF, DOC, DOCX, JPG, PNG, ZIP, RAR max. velikost souborů celkem: 5 MB):
*) Zaškrtnutím tohoto políčka a odesláním formuláře uděluji souhlas, aby mnou poskytnuté osobní údaje, obsažené v tomto reklamačním protokolu a v dalších dokumentech na tento reklamační protokol případně navazujících, byly společností Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. (dále jen „PMDP“), coby správcem osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, automatizovaně nebo jinými prostředky uchovány, zpracovány a použity za účelem vyřízení reklamace vady služby či produktu dle tohoto reklamačního protokolu, v souladu s reklamačním řádem PMDP a dále pro evidování reklamací ze strany PMDP. Souhlasím, aby údaje, které jsem poskytl(a) společnosti PMDP, a.s. jako správci osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, byly používány jak tímto správcem, tak k totožnému účelu i ostatními smluvními partnery PMDP, jejichž součinnost je nezbytná k vyřízení reklamace dle tohoto reklamačního protokolu a v souladu s reklamačním řádem PMDP, a.s.
Reklamace jsou řešeny v souladu s reklamačním řádem.