Jako v bance! Zákaznické centrum PMDP má vyvolávací systém

13. 3. 2015

27. 2. 2015, qap.cz

Klienti dopravní podniků v Plzni mají k dispozici novinku. V závěru týdne byl v Zákaznickém centru na Denisové nábřeží spuštěný do provozu vyvolávací systém k přepážkám. Další novinka přijde během března. Cestující budou mít možnost objednat se pro výměnu Plzeňské karty přes internet.
Vyvolávací systém, který je podobný těm v bakám nebo na úřadech, začal v Zákaznickém centru na Denisově nábřeží fungovat ve čtvrtek.
"Před vstupem k přepážkám je nyní nutné navolit na dotykové obrazovce službu, kterou potřebujete. Zařízení vám následně vydá lístek s pořadovým číslem, které se spolu s číslem přepážky zobrazí na velkém monitoru ve chvíli, kdy přijdete na řadu. Pořadové číslo se rozsvítí i na elektronickém panelu nad konkrétní přepážkou. Na dalšího klienta upozorní i zvukový signál," popisují dopravní podniky nový postup při vyřizování záležitostí v centru.

Dopravní podniky přijdou během března ještě s další a podstatnou novinkou.
V průběhu příštího měsíce bude spuštěná internetová aplikace, přes kterou se budou moct cestující objednat online na jednotlivé přepážky a konkrétní čas pro výměnu Plzeňské karty. Podrobnosti k samotnému systému objednávání zvěřejní dopravní podniky v příštím týdnu.

zpět ...