Plánujete dobíjet Plzeňskou kartu? Použijte e-shop nebo jinou z bezobslužných možností.
15. 12. 2020
Přelom roku je každý rok tím nejnáročnějším obdobím, co se náporu klientů na Zákaznických centrech PMDP týká. Letos situaci zhoršují platná vládní nařízení, která omezují počet osob v prostorách zákaznických center.
V současné době je možné na Zákaznickém centru na Denisově nábřeží obsluhovat pouze čtyři zákazníky najednou, na Klatovské pak jen tři a ostatní musí čekat venku. Pokud by naše přepážky navštívil stejný počet zákazníků jako v minulých letech, fronty by dosahovaly několika desítek metrů s čekací dobou několik hodin.
Doporučujeme proto použít jeden z pohodlných a bezpečných způsobů nákupu předplatného či elektronických peněz na Plzeňskou kartu:
- E-shop Plzeňské karty - ten umožňuje dobít všechny druhy předplatného i elektronické peníze. Potvrdit takovou transakci lze pak velmi jednoduše přímo ve vozech PMDP.
- Bankomaty České spořitelny, kterých je v Plzeňském kraji rozmístěno více než 80. Na nich lze dobít Plzeňskou kartu zcela bez poplatku, a to bez ohledu na banku, u které má zákazník zřízený účet.
- Aplikaci Virtuální karta, kdy si zákazník může pro předplatné zvolit jako identifikátor buď mobilní telefon, nebo platební kartu. Prostřednictvím Virtuální karty je nabíjení zcela on-line bez nutnosti validace nákupu ve vozech PMDP. Virtuální karta zatím nabízí předplatné pouze pro zónu 001 Plzeň.
Navíc jsme pro vás připravili SOUTĚZ o 10 předplatných zdarma! 15. února vylosujeme 10 zákazníků, kteří si v období od 15. 12. do 31. 1. zakoupí předplatné přes e-shop Plzeňské karty, na bankomatu ČS nebo přes Virtuální kartu, a vrátíme jim celou uhrazenou částku. Například za pořízení plnocenného ročního předplatného v ceně 4 120 Kč bude na účet klienta zaslána částka 4 120 Kč.
Veškeré informace a návody naleznete na webu Plzeňské karty.
V případě dotazů pak samozřejmě můžete využít také naší infolinku na tel. čísle 371 655 600.
Všechny 3 systémy jsou velmi jednoduché, není třeba se ničeho bát.
Těm z vás, pro které je návštěva zákaznického centra neodkladná (např. výměna Plzeňské karty, žádost o novou atp.), doporučujeme využít Úřad bez čekání a objednat se předem na přesné datum a čas. Další možností je také využití ostatních prodejních míst.